Reporter från Östra Uppland på besök

Publicerad 2014-09-11 07:54:45 i Allmänt,

Igår hade vi reporterbesök på vår träning, för att dels skriva om våra framgångar i Cup of Scandinavia, och även om vårat kommande SM på hemmaplan. 
Hela 10 av våra tävlande på SM var samlade samtidigt i vårat lilla gym, trångt men också en fantastisk känsla. Från Johan Garbell som är yngst med 11 år till mig själv på 44år så är vi spridda i åldrar men har otroligt roligt tillsammans.
Krister och Per gjorde lite comeback igår efter ett litet uppehåll på grund av förkylning respektive ryggproblem. Det både såg bra ut och kropparna verkade på väg åt rätt håll. tjejerna som tävlade i helgen var nu återhämtade fysiskt och mentalt och levererade alla riktigt bra pass. Undantaget var jag själv som var sliten igår, träningseuforin jag hade måndag och tisdag efter helgens framgångar har satt sina spår. 32:orna var blytunga.
Förhoppningsvis lyckades reportern fånga atmosfären, och få några bra bilder i den trängsel det var. Det kändes iallafall som om det blev bra. Nästa sak att se fram emot för mig som tränare är ett 10 min set av Claes (vår Veteran) ikväll samt 2stycken 10minutare imorgon av Tessi och Märtha. /Rickard

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela