Måndags prestationer

Publicerad 2014-09-15 22:29:17 i Allmänt,

Idag var det min (Fanny) tur att genomföra 10 minuter OALC med 20kg, något jag inte gjort sedan februari. Så det var med blandade känslor jag värmde upp och gjorde mig redo. Kändes helt okej dem första minuterna men under tidens gång blev jag allt flåsigare än jag hade räknat med och tappade lite på tempot. Men med hjälp av en kollega som hejade, skrek och puschade klarade jag mig igenom hela 10 minuterna med ett nytt person bästa men inte helt nöjd. Detta var en stor mentalspärr för mig så det var med glädje jag berättade att jag klarade att stå tiden ut för resterande gäng idag efter gruppträningen. 
 
Jag ska inte glömma bort att nämna de andras grymma prestationer idag heller, Nathalie körde så det rykte med 20:an hon också fast i intervall form. Väntar med spänning på att hon ska gå något lite längre pass. Birgitta och Anna kämpade på med 24:an och dem kan få det se så lätt ut när det svingar upp klotet, avis där! Tessi hade lite special/specifik träning i andra dippen i utförandet av en jerk, alla har vi våra smågrejer i tekniken vi måste jobba på. Claes kämpade på gruppträningen med mig som instruktör och sa med glädje i rösten efter passet du är grym! Jag tackade och tog emot en sådan fin komplimang, att det var för att jag gör väldigt jobbiga pass är bara ett plus. 
 
Det var allt för mig, tack och godnatt! 
/ Fanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela