Fredagsfys är fredagsmys!

Publicerad 2014-09-13 10:09:46 i Allmänt,

Igår fredag var vi ett härligt gäng som körde både gruppasset och mer "enskild" träning. De i gruppasset jobbade på fantastiskt medan Fanny piskade dem med diverse roliga övningar och utmaningar! Fantastiskt att se! 
Jag (Tessi) skulle göra en 10 min med 20 kg vilket gick väldigt bra. Jag nådde mitt mål och händerna höll, nästan iallafall. Ibland får man nöja sig med nästan ;) Jag är hursomhelst nöjd med mitt resultat och känner mig supertaggad att få göra ännu fler på sm! Jag vill också tacka de fina människorna som hängde kvar efter gruppträningen och hejade på mig, det gjorde jättemycket! :) Det bjöds iofs på tårta eftersom att gruppträningarna i Gimo firade 4 år, så den kanske lockade lite den också ;)
Johan skulle köra en 7 min med dubbla 10:or och var lite nervös för det i onsdags men vi övriga var övertygande om att det skulle gå galant, som allyid. Och självfallet hade vi rätt, inte nog med att han fick ett strålande resultat utan han smällde på en minut extra OCH hade sedan krafter kvar! Vilken grabb va? Helt suverän!! 
Under tiden vi gjorde detta så lyfte Krister intervaller som om det inte fanns någon morgondag! Stabilt och starkt som alltid, imponerande efrer att ha legat sjuk under förra veckan! 
Efter gruppasset var det Fannys tur att få svettas lite och hon körde på 22 kg och det såg lekande lätt ut! Smurfan slutar aldrig att imponera! 
Rickard fick även han lite (eller lite är väl ett relativt begrepp) träning gjord innan alla hans protegéer kom och behövde hans coachning! 
 
Nu väntar vila i och uppladdning i helgen inför nästa veckas bravader med Duderö IF! Ha det gött! / Tessi 

Kommentarer

Postat av: Theresia Palm

Publicerad 2014-09-13 10:15:59

Heja heja Tessi o alla andra!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela